TOOTEFOTO JA REKLAAMFOTO
Professionaalne tootefoto on kindel tugi toodete müümisel nii reklaamplakatitel, brožüüridel kui ajakirjades.
Kõige olulisem on kvaliteetne tootefoto veebireklaami puhul. On tõestatud, et apetiitsed pildid tõmbavad rohkem tähelepanu ning äratavavd ostjas usaldust.
Ühtlasi annavad need võimaluse küsida toote eest varasemast suuremat hinda.
Sama kehtib ka reklaamfotode puhul. 3M Corporation tehtud uuringu põhjal suudavad inimesed protsessida fotosid 60 000 korda kiiremini kui teksti. Seetõttu jäävad nii tootefotod kui reklaamfotod tekstist oluliselt rohkem silma ning sealjuures kvaliteetne reklaamfoto on oma olemuselt nii elav ja ligitõmbav, et paneb teemat lähemalt uurima
Kõige olulisem on kvaliteetne tootefoto veebireklaami puhul. On tõestatud, et apetiitsed pildid tõmbavad rohkem tähelepanu ning äratavavd ostjas usaldust.
Ühtlasi annavad need võimaluse küsida toote eest varasemast suuremat hinda.
Sama kehtib ka reklaamfotode puhul. 3M Corporation tehtud uuringu põhjal suudavad inimesed protsessida fotosid 60 000 korda kiiremini kui teksti. Seetõttu jäävad nii tootefotod kui reklaamfotod tekstist oluliselt rohkem silma ning sealjuures kvaliteetne reklaamfoto on oma olemuselt nii elav ja ligitõmbav, et paneb teemat lähemalt uurima
TOOTEFOTO
|
REKLAAMFOTO
|
TOOTEFOTO
Tootefotod on enamasti pildistatud valgel taustal, aga üleüldiselt ka ühevärvilisel taustal. Valge sh ühevärviline taust lisab tootele esteetilisust ning puhtust, mistõttu on see üks laialdasemalt kasutatavaid tootepildistamise viise näiteks e-poodides ning kataloogides. Valge taustaga fotot kutsutakse ka informatiivseks tootefotoks, sest keskendub peaasjalikult tootele endale, lisamata abivahenditega emotsiooni. Tootefoto hinda mõjutab pildistatava objekti keerukustase ning samuti pildistamise kohtavalik. Kõige suurem töö on tootefoto tegemisel just järeltöötluses, sest näiteks puhta valge tausta saavutamiseks on tarvis objekt taustast eemaldada ning taust eraldi toonida. Samuti on järeltöötluses keerukamad näiteks suured objektid, läikivad/metallist tooted, ehted või nn karvasest materjalist tooted. Soovi korral saab lisatasu eest eemaldada ka toote tausta.
|
Tootefoto hind
Tootefoto hinnastamine toimub eraldi arvestades nii pildistamist kui töötlust. Suurimad mõjutegurid hinnale on pildistamise ettevalmistus, vajadusel proovitööd, pildistamise ajakulu, järeltöötluse ajakulu (objekti taustalt väljalõikamine, pisivigade töötlus, suuremad korrektuurid järeltöötluses ), modelli tasu, asukoha tasu (nt ruumide rent), transport (juhul, kui on tarvis kaugele sõita), stilisti palkamine
Hinnapäringut tehes on tarvilik järgnev info:
|
REKLAAMFOTO
ehk stiliseeritud tootefoto
Reklaamfoto eesmärk on tekitada selle vaatajas emotsioon ning rääkida toote/teenuse lugu. Kvaliteetne reklaamfoto püüab pilku ning tõmbab ligi. Samuti annab vaatajale turvatunnet, näidates toote kasutusviise ning ehedust. Parima tulemuse saavutamiseks on vajalik fotod lavastada. Seetõttu mõjutab reklaamfoto hinda eelkõige ettevalmistamiseks kuluv aeg ning vahendid (lisaelemendid pildile, koha rent, modellide tasu jne).
Reklaamfoto hind
Reklaamfoto hind koosneb samuti pildistamise hinnast ja järeltöötluse hinnast. Kui palju ühele või teisele aega kulub, sõltub konkreetsest tööst, küll aga võib siiski väita, et reklaamfoto puhul mängib ettevalmistus oluliselt suuremat rolli, kui ühevärvilise taustaga tootefoto puhul. Vajalik on läbi mõelda, mida tahetakse piltidega öelda, millise emotsiooni need andma peaks ning ka väga tähtis on, kus pilte hakatakse kasutama. Näiteks instagrami suunatud tootefotode puhul on objekti paigutus pildil väga oluline, sest pilt jääb lehele ruudukujuliselt. Ajakirja mineva pildi puhul on vajalik teada, kas kujundusse sobib horisontaalne või vertikaalne foto ja kui palju peaks pildile jääma tekstide jaoks tühja ruumi.
Reklaamfoto hinna arvestusel lähtutakse eelkõige järgmistest suurematest mõjutajatest: eeltööle, pildistamisele ja järeltöötlusele kuluv aeg, töö tüüp ja teema, ruumide rent, transport, modellide tasu, jumestajate ja juuksurite tasu, vajadusel proovitööd, stilist
Reklaamfoto hinna arvestusel lähtutakse eelkõige järgmistest suurematest mõjutajatest: eeltööle, pildistamisele ja järeltöötlusele kuluv aeg, töö tüüp ja teema, ruumide rent, transport, modellide tasu, jumestajate ja juuksurite tasu, vajadusel proovitööd, stilist
Reklaamfoto hinnapäringut tehes on vajalik anda järgmist infot:
|
Kinnisvara pildistamine
Kui oled hotelliomanik, soovid korterit välja üürida või oled mööblitisler, siis kinnisvara fotod on Sulle alati kasulikud. Need tõmbavad kliente ligi, jätavad professionaalse mulje ning loovad Sinu kodulehest hea mulje.
Kuna kinnisvara foto tegemisel on vaja nii tasemel pilditegemise oskust kui hilisemat fototöötlusoskust, tasub alati pöörduda professionaalse fotograafi poole, kes muuhulgas oskab juhendada, kuidas muuta pildistatav objekt veelgi kaunimaks ja ligitõmbavamaks.
Kuna iga objekt on erinev ja ühtset hinnakirja keeruline luua, siis hinnapakkumise saamiseks palun võta ühendust meili teel info@maaris.ee
Kuna kinnisvara foto tegemisel on vaja nii tasemel pilditegemise oskust kui hilisemat fototöötlusoskust, tasub alati pöörduda professionaalse fotograafi poole, kes muuhulgas oskab juhendada, kuidas muuta pildistatav objekt veelgi kaunimaks ja ligitõmbavamaks.
Kuna iga objekt on erinev ja ühtset hinnakirja keeruline luua, siis hinnapakkumise saamiseks palun võta ühendust meili teel info@maaris.ee
Autode ja mootorrataste pildistamine
Armastad autosid või sikleid tuunida või soovid hoopis müüa, siis alati on suureks toeks ja rõõmuks head reklaamfotod. Pildid, mis toovad Sinu masina esile, lähtudes selle kasutuseesmärkidest ja välimuse nüanssidest. Hinnapakkumiseks kirjuta meile, et saaksime sulle muuhulgas pakkuda välja parimad kohad pildistamiseks.
Blogist saad lugeda, mida autode pildistamine täpsemalt hõlmab ning milliseid ettevalmistusi on Sinul endal vaja teha
Blogist saad lugeda, mida autode pildistamine täpsemalt hõlmab ning milliseid ettevalmistusi on Sinul endal vaja teha