Nimekiri pulmamaastikul tegutsevatest pakkujatest, kelle teenuseid saame soovitada
Kas me oleme ise nende tegijatega koostööd teinud?
Jaa, kindlasti! Nimekirja saamise üks must be punktidest on meie koostöö kogemus antud tegijaga. Ehk siis meil on olemas nii enda kogemus, kui oleme saanud tagasiside meie kliendilt. Mõni tegija lööb kohe esimese korraga positiivses mõttes pahviks. Mõnega nii öelda testime paar korda, et kuidas on. Pulmaturg küll suur ja lai, aga ikka satud tihtipeale samade inimestega varem või hiljem kokku.
Kas listi saab ka kuidagi teistmoodi? Näiteks kui meil ei ole veel koostöö kogemust, aga listi saada tahaks ikka
Me väga tahaks Sinuga enne kohtuda ning saada see koostöö kogemus.
Sellesse listi enesekiitmise, lihtsalt hea jutu või pildiga kahjuks (loe: õnneks) ei saa.
Ka motivatsioonikirjad ei aita, kuigi eks neidki on paar korda lugeda saanud :D Korra isegi pakuti nii öelda altkäemaksu
Mis on veel listi saamise eelduseks?
Oluline on kuidas tegija suhtleb kliendiga, kuidas klapib meievaheline koostöö, mis on tema kvaliteet, kas ta täidab oma lubadusi. Lisaks mängib ka väikest rolli meie subjektiivne tunnetus tegija suhtes. Mõni näiteks võib ju oma töö ära teha , aga ta ei jää lihtsalt meelde, temaga käib kaasas kas veider energia või on ta ise väga omaette hoidev. Teine jällegi kannab endaga kaasas positiivset/rahumeelset energiat, temaga koos tunnevad kõik ennast mugavalt ning ka suhtlus sujub mõnusalt.
Kui sageli listi täiendatakse?
"Soovitame tegijaid" listi täiendame üldjuhul korra aastas, mõnikord ka kuskilt vahepealt. Lisaks vaatame üle nn vanad olijad, kas nad kõik ikka tegutsevad, kas kodulehe aadressid veel kehtivad jne. Näiteks meil oli listis videograaf, kes uuel hooajal enam pikkasid pulmi vastu ei võtnud, vaid soovis keskenduda rohkem äriklientidele. Nii saigi teha kokkulepe, et võtame ta listist maha, kuigi tema videod olid tõesti ilusad.